Ata Sporları Federasyonu
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube
  • Linkedin
  • İletişim

Güreş Kulüpleri ve Görsellik

Güreş Kulüpleri ve Görsellik
Paylaş:
Bu çalışmada güreş kulüplerinde görselliğin önemi üzerinde durulmuştur. Literatür taraması yapılmıştır.

Dünya çapında bir ilgi duyulan güreş, hem içerisinde barındırdığı yıldız oyuncular hem de geniş bir hedef kitleye seslenmesi açısından pazarlama alanında önem taşır hale gelmiştir. Rekabet, her güreş kulübünde farkındalık yaratmak için herhangi bir alanda güreş dalında var olması, stratejik bir pazarlama planı gerçekleştirilmesini gerekli kılıyor. Görsel Elemanlar içerisinde fotoğraf türleri olarak Reel Fotoğraf, Animasyon ve karikatür sayılmaktadır. Diğer Görsel Formlar ise Bayrak, Logo ve Sembol olarak sayılır.

Güreş kulüpleri animasyon, logo ve sembollerden yeterli şekilde yararlanmamaktadırlar. Güreş kulüpleri mekânsal boyutta çalışmalar yaparak görsellikte de ön planda olmaya çalışmalıdırlar.
 
İmamoğlu, G., Demirtaş, Ö. "Güreş Kulüpleri ve Görsellik". International Turkish Folks Traditional Sports - Games Symposium, 2017, syf:350.

Tam metin için tıklayınız.